Dünya

EM Group 30. yılını tüm dünyada ‘bedava’ kampanyasıyla kutluyor

Çiğköftem markasıyla Türkiye’deki ilk konsept Çiğköfte mağazasını açan EM Group, bu sefer global bir unsur yaratmaya hazırlanıyor. 1993 yılında gerçekleştirdiği atılımla şubenin kurucu markası haline gelen Çiğköftem, yakın zamanda İspanya ve Polonya’da da şube açarak dünyanın 12 ülkesinde 400’ü aşkın şubesi ile hizmet verecek. Bu yıl 30. yılına giren EM Group, 30. yılını tüm dünyadaki şubelerinde eş zamanlı olarak gerçekleştirilecek bir kampanya ile kutlayacak.

Marka, 30. yıl dönümü için her ayın 30’unda dünya genelindeki tüm şubelerinde yapacağı çiğköfte alışverişlerinde bir alana bedava konseptini uygulayacak. Buna göre örneğin 500 gram çiğ köfte alana 500 gram, bir kilo çiğ köfte alana bir kilo çiğ köfte ücretsiz verilecek. Gel-al siparişlerde geçerli olacak kampanya 30 Nisan’dan itibaren başlayacak ve yıl boyunca devam edecek. Bir restoran zinciri olarak Çiğköftem’s 12 ülkede düzenlenecek kampanya bu özelliği ile dünyada bir ilk olacak.

AVRUPA VE DÜNYADA BÜYÜYEN

Kampanyayı değerli kılan EM Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Güner, “Çiğköftem her zaman sektöre yön verdi. Bu nedenle sadece Türkiye’de değil, dünya genelinde operasyon yapılan tüm ülkelerde aynı gün aynı kurgu ile gerçekleştirilecek ilk ve etkili kampanyanın adresi şüphesiz Çiğköftem’den başkası olamaz. Bu kampanya ile dünya çapında ürünlerimizi daha önce tatmamış tüketicilerle buluşmayı umuyoruz” dedi.

Bu yıl şube sayısında yüzde 30, ciroda yüzde 100 büyüme bekleyen Çiğköftem, hızlı tüketim malları (FMCG) alanında Avrupa’nın en çok şubesi olan markası olma özelliğini taşıyor. Çiğköftem bu yıl Avrupa’da 50, Türkiye, KKTC ve Azerbaycan’da yaklaşık 90 yeni şube açmayı planlıyor.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu